چرا به یک وب سایت برای صرافی نیاز داریم؟

صنف صرافی یک صنفی می باشد که باید به صورت لحظه ای و به روز با قیمت های جهانی ارز حرکت کرد. یعنی قیمت ارز در این ساعت با یک ساعت قبل و بعد می تواند متفاوت باشد. اگر صرافی شما بزرگ می باشد و حوزه فعالیتی آن بین المللی می باشد داشتن وب سایت بسیار ضروری می باشد. زیرا بدون وب سایت عملا کسی شما را در خارج از کشور نخواهد شناخت و معامله ای نخواهد کرد. پس بهتر است فرصت را از دست ندهید و همین امروز کار طراحی سایت صرافی و یا طراحی سایت صرافی دیجیتال خود را به بزرگ ترین شرکت طراحی سایت و ساخت سایت رایان بسپارید تا بی نظیرترین وب سایت در زمینه کاری خود یعنی صرافی را تحویل بگیرید.

 

وب سایت شرکت چهره یک تجارت و یکی از ابزارهای اصلی آن است ، بنابراین باید با هدف تبدیل بازدید کنندگان به مشتری ساخته شود.

هدف اصلی یک سایت این است که مخاطبان را در مورد آنچه شرکت انجام می دهد ، آگاه سازد ، چرا بهترین راه حل را برای نیازهای مردم فراهم می کند و کاربران را به سرعت می خواهد برای اقدام (اشتراک ، تماس با شرکت یا ) در سریع ترین زمان ممکن استفاده کنند.

 

حتی اگر یک شرکت بهترین محصول یا خدمات را در صنعت خود داشته باشد ، اگر وب سایت آن به سرعت ، بطور دقیق و مؤثر پیام ارسال نکند ، این می تواند منجر به گم شدن مشتریان ارزشمند در برابر رقبا شود.

 

شرکت من ، Retention Science ، اخیراً وب سایت خود را دوباره طراحی کرده است. در زیر پنج اصل طراحی و بازاریابی برای طراحی مجدد در نظر گرفته شده است:

1. از قطعات اندازه نیش استفاده کنید.

در این عصر از اضافه بار اطلاعات (برآورد سال 2008 که یک فرد آمریکایی به طور متوسط ​​روزانه بیش از 100،000 کلمه مصرف می کند) ، کاربرانی که در وب سایت های مرور می کنند می خواهند به سرعت تشخیص دهند که آیا سایت خاصی برای آنها مرتبط است یا خیر. تعداد زیادی متن را درباره آنچه که یک شرکت انجام می دهد ارائه نکنید. دیگر کسی صبر برای این کار ندارد.

 

وقتی صحبت از طراحی وب سایت موفقیت آمیز می شود ، اصل "آن را ساده ، احمقانه" یا KISS ، که توسط مهندس کلی جانسون تدوین شده است ، مناسب می داند. صفحه اصلی سایت و صفحات اصلی پیمایشی آن باید تا حد امکان تمیز و تا حد ممکن باشد و به روشی بصری جذاب طراحی شود - بدون محتوای چشمک زن و چشمک زن ، چشمک زن.

 

فراهم آوردن فضای کمتری درهم و برهم و کمبود فضای سفید و قطعه های واضح از اطلاعات مربوطه اکنون بهترین روش معمول است. متن طولانی تر برای اهداف آموزشی می تواند در توضیحات محصول ، تعاریف ، وبلاگ ها و راهنماها باشد.

 

مطالب را در صفحات اصلی به صورت تکه هایی به اندازه نیش ارائه دهید و تصاویر را با فرمت پیمایش صفحه قرار دهید. قلم باید به اندازه کافی بزرگ برای خواندن آسان باشد و متن آن کوتاه و پانچ نگه داشته شود. برای ایجاد یک داستان ، هر بخش از اطلاعات باید از قسمت قبلی پیش برود.

 

یک درصد برای وب سایت Planet محتوای خود را به روشی بصری و سرگرم کننده نمایش می دهد و فضای زیادی در اطراف محتوا دارد.

 

بی شک وقتی شما سفارش طراحی سایت صرافی و یا طراحی سایت صرافی دیجیتال را می دهید انتظار دارید که در یک یا چند کلمه خاص مانند صرافی یا حواله های ارزی و غیره در صفحه اول گوگل باشید. به این کار در حوزه طراحی سایت، سئو یا بهینه سازی گفته می شود. سئو سایت یکی از اقدامات بسیار مهم و حیاتی برای کسب رتبه در موتور های جستجوگر و مخصوصا گوگل می باشد. اگر می خواهید وب سایت صرافی شما در گوگل دیده شود و در نتایج برتر گوگل نمایش داده شوید پیشنهاد می کنیم با کارشناسان سئو سایت و بهینه سازی شرکت رایان مشاوره رایگان انجام دهید. تا به بهترین نحو ممکن شما را راهنمایی کنیم و روش انجام سئو سایت صرافی را برای شما نشان دهند.

 

2. با تمام سبک های یادگیری پذیرایی کنید.

بسیاری از محققان تغییر در نحوه یادگیری افراد پیدا کرده اند: به عنوان مثال ، والتر باربه ، ریموند Swassing و مایکل میلون دریافتند که 30 درصد از افراد بصری را یاد می گیرند ، 25 درصد با شنیدن و 5 درصد از طریق روش های حساس (یا لمس کردن).

 

برخی از افراد هنگام مرور یک وب سایت ، به سمت خواندن متن گرایش می یابند ، در حالی که عده ای دیگر تصاویر را انتخاب می کنند. برخی تماشای یک فیلم را ترجیح می دهند و برخی دیگر دوست دارند مطالب وبلاگ را بخوانند. با ارائه اطلاعات در قالب های مختلف (متن ، فیلم یا تصاویر ثابت) ، می توان به همه سبک های یادگیری پرداخته شد و مشتریان با ارزش بالقوه را نادیده گرفت.

 

هر صفحه را به عنوان ترکیبی از متن ، نمادها و تصاویر طراحی کنید. به این ترتیب بینندگان می توانند مستقیماً به نوع محتوای مورد نظر خود بروند تا یک پیام را جذب کنند. با ارائه یک نمودار ، گفتن و نمایش آمار به عنوان ترکیبی از متن و تصاویر ، مفاهیم را تکرار کنید.

 

 

3. همه چیز در مورد شما نیست!

بسیاری از وب سایتهای شرکت باعث می شوند فقط در مورد ویژگی های محصول یا خدمات صحبت کنند. متن ممکن است بگوید: "ما این کار را انجام می دهیم" یا "ما در این و آن بهترین هستیم".

 

در همین حال بیننده در حال فکر کردن است ، "چه در مورد من؟ چگونه نیازهای من را برآورده می کنی؟" بازاریابان هوشمند می دانند چگونه می توانند مزایای محصول یا خدمات را به گونه ای برجسته کنند که منجر به واکنش عاطفی شود.

 

برای سایت حفظ علم ، سعی کردم با برقراری ارتباط هدف یا علت شرکت ، این قدم را بردارم و با الهام از گفتگوی TED Simon Sinek "چگونه رهبران بزرگ از عمل الهام می گیرند" الهام بگیرند.

 

4- بسیاری از جاده ها به رم منتهی می شوند.

جذب مشتری برای اقدام ، یک هدف اصلی وب سایت شرکت است. این ممکن است مستلزم تشویق شخصی برای عضویت در لیست ایمیل (دریافت مطالب بازاریابی ناشی از ) یا جلب مشتری برای ثبت نام در یک تظاهرات باشد. ارائه چندین دکمه ، پیوند و راه برای چندین سایت در سراسر سایت ، شانس وقوع این اتفاق را افزایش می دهد.

 

5- یک تجربه راهنما ارائه دهید.

به محض ورود بازدید کنندگان به یک سایت ، آنها در تلاشند تا بفهمند که شرکت درمورد این شرکت چیست و آیا مربوط به آنها است. اگر آنها تصمیم به ماندن در سایت گرفتند ، باید تصمیم بگیرند که در کجا قرار بگیرند.

 

با توجه به این واقعیت که کاربران معمولاً در کمتر از 30 ثانیه وب سایت را ترک می کنند ، مسیر روشنی را ارائه می دهند. ابتدا آنها را به سمت آموزش در مورد مزایای شرکت هدایت کنید ، سپس آنها را به سمت اقدام عملی راهنمایی کنید. این کار می تواند با سازماندهی ترتیب موارد در نوار پیمایش ، اضافه کردن دکمه هایی که به صفحه مربوطه بعدی منتهی می شوند و با قرار دادن استراتژیک پیکان های جهت دار انجام می شود. به علاوه سایت می تواند شامل فرم های پاپ آپ برای ضبط آدرس های ایمیل باشد.

 

منبع

 

رایان

https://rayanitco.com/exchange-website-design/


طراحی سایت حرفه ای - طراحی سایت اختصاصی - سئو سایت سایت ,طراحی ,شرکت ,صرافی ,ارائه ,مورد ,طراحی سایت ,سایت صرافی ,ارائه دهید ,بهینه سازی ,عنوان ترکیبی ,سایت صرافی دیجیتال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طراحی سایت | خدمات سئو | تبلیغات در گوگل ایندیشا آنتالیا خرید اینترنتی کارت تخفیف دندانپزشکی DJARK فروشگاه سایت بلاگ بیست سایت پاکدشت ما بهترین روش کاشت مو جهان